Tietoa meistä

Perhon 4H-yhdistys on aloittanut toimintansa jo vuonna 1933 joten meillä on tänä vuonna 90-vuotisjuhla.

Perhon 4H-yhdistys on pieni yhdistys, joka haluaa toimia paikkakunnalla matalan kynnyksen harrastamisen mallina lapsille ja nuorille. Toivomme, että paikkakunnan lapset ja nuoret voivat hyvin. Yhdistyksen toiminta on  pientä, mutta kasvetaan yhdessä rakentaen toimintaa lapsille ja nuorille.  Järjestämme lapsille ja nuorille kerhoja ja kursseja sekä muuta ohjelmaa.  Olemme myös yksi nuorten työelämänkouluttajista totetuttamalla mm. vuosittain Ajokortti työelämään koulutuksen kaikille  paikkakunnan yseille.  Perhon 4H-yhdistys työllistää nuoria kerhonohjaajiksi sekä kesällä  kesätöihin.

Perhon 4H-yhdistys

Keskustie 2

69950 Perho

puh: 040779 1690

perho4h@perho.com

Ota yhteyttä

Lisää tähän yhdistyksen yhteystiedot. Posti- ja käyntiosoitteen lisäksi on hyvä listata keinot tavoittaa yhdistys sähköisiä kanavia pitkin. Näitä voivat olla esimerkiksi Gmail, Twitter, Facebook tai Slack.

Yhteydenotto

Liity jäseneksi

Kirjoita tähän miksi joku haluaisi liittyä yhdistyksen jäseneksi. Voit kertoa esimerkiksi lyhyesti mitä etuja jäseneksi liittymisestä on, miten se tapahtuu ja mihin se sitouttaa. Lisäksi voit kertoa suoraan myös jäsenyyden hinnan ja mitä se sisältää. Voit myös lisätä linkkejä toisiin näkymiin.